REVIEW: Herba Kannada @BVR Resources


Salamm 💕💕💕

Harap kalian semua sihat wa afiat...Hari ini Sis nak share satu produk yang sis anggap ianya sangat berkesan bagi yang ada masalah jerawat akibat resdung atau bintik bintik hitam dan segala jenis parut yang anda rasa sangat segan untuk dipertontonkan dikhalayak ramai .


Mesti korang tertanya tanya gambar sapa diatas tu kan ?? Yup itu gambar sis semasa penyakit campak datang melanda diri ini .Fyi ,ini kali ke tiga sis kena demam campak ..Kadang kadang rasa naik menyampah pulak .

Ok la ,korang tak sabar sabar kan nak tengok produk apa sis pakai dalam seminggu je bukan saja demam campak pon surut malah parut pon hilang ..Jeng Jeng Jeng .........



'HERBA KANNADA DAN AIR HERBA KANNADA"

Ini lah produk yang sis nak sangat share kat korang semua yang mengalami masalah seperti diatas,tak kisah la korang ada masalah jerawat ke parut yang lama ke atau jeragat .Kandungan yang terkandung didalam botol ini 100 % daripada campuran herba semulajadi dan bunga bungaan untuk kecantikan dan kehalusan kulit wajah .

Cara-cara Pengunaan :
  1. Tuang sedikit "Herba Kannada"diatas tapak dan kacau sehingga sebati kemudian sapu pada bagian muka.
  2. Pakai sehingga "Herba Kannada"meresap ke dalam kulit dan kering.
  3. Kemudian basuh muka anda dengan bersih.
  4. Pakai seperti anda memakai bedak sejuk tradisional.
Pakai seperti memakai bedak sejuk biarkan sehingga kering.


Ok dan selesai pakai korang jangan terkejut pulak bila dah bilas muka selicin kulit patung and parut yang degil pon kelihatan pudar .Serius sis tak tipu mesti korang rasa lebih berkeyakinan sepanjang malam .Haa ..Baru sehari pakai dah licin korang bayangkan sebulan setahun dan seterusnya mesti korang rasa tak kan menyesal punya lahh .

Korang boleh beli dekat BVR Resource dengan harga paling special RM35.00 include postage di semenanjung dan bagi Sabah dan Sarawak  hanya RM 40.00 sahaja ..

Kak long harap entry kali ni bagi manfaat buat semua pembaca yang sis sayangi ..Ingat nak cantik bukan senang kena banyak bersabar dan yang paling penting usaha tangga kejayaan .








3 comments: