Thai Food Festival @Taman Tasik Kemunting


Salam & Hi semuaa πŸ‘§πŸ‘§πŸ‘§

Pada 21 Oktober 2016 sis berkesempatan berkunjung ke Thai Food Festival buat pertama kalinya diadakan di Taiping Perak. Wahh wah wahh sis teruja sangat2 event makan2 macam ni tau.😍😍😍

Ok sedikit details berkenaan event tersebut LEBIH 7,000 PENGUNJUNG  MEMBANJIRI HARI PERTAMA THAI FOOD FESTIVAL DI TAMAN TASIK TAIPING .Event tesebut telah DIKEJUTKAN dengan TSUNAMI THAI FOOD FESTIVAL pada 20 OKT-26 OKT 2016.




πŸ“£Apa yang PASTI julung kalinya THAI FOOD FESTIVAL akan diadakan di TAMAN TASIK KAMUNTING, TAIPING bermula jam 10.00PAGI-12.00MALAM.

πŸ“£Apa yang MENARIK, terdapat PELBAGAI JENIS MAKANAN dari Thailand dan juga AKTIVITI PERSEMBAHAN yang bakal menarik perhatian pengunjung.

πŸ“£Terdapat lebih 500 MENU MAKANAN TERBAIK dari Thailand.

πŸ“£Suasana berkonsepkan ala thai yang membuatkan anda berasa seperti berada di Thailand sambil menikmati makanan bersama rakan-rakan dan keluarga.



“PESTA MAKANAN NO. 1 DI MALAYSIA”





Antara makanan yang sempat sis try Tomyam Rm6,Coconut Icecream Rm7, Bihun Sup Kedah Rm6 ,Kambing bakar black paper  Rm8 dan jeruk buah Rm4.50 ,Air Rm3. 

So,yang mana belum pergi lagi digalakkan bawak mineral water dr rumah ok sebab dekat sni air sahaja pon Rm3 sangat mahai n tak berbaloi 😏😏😏

Jangan lupa bawak duit lebih sikit kalau2 nak jamu mata beli toto narita ker,kelambu dr siam. Baju sluar bag smua ada dekat sini. Naik rambang mata. Tp motif sis cuma nak makan 😁😁😁 so benda lain mmg sis tak beli. 

Selamat menjelajah korang yang mana orang Taiping dan seangkatan dengannya. Boleh la try2 ok. Rindu Thailand ✨✨✨









0 comments:

Post a Comment